Cati carbohidrati contin alimentele de baza?

0
354

Alimentele pe care le consumam zilnic fac diferenta intre o silueta frumoasa sau nu. Stim, sau ar trebui sa stim deja, faptul ca, alimentele de baza contin carbohidratii simpli, faina de grau, orezul, cartofii si alte alimente bogate in amidon ne cresc glicemia din sange in mod brusc iar acest zahar din sange in final se va depozita in straturi de grasime.(daca doresti sa afli mai multe despre carbohidratii simpli si complecsi citeste aici:Carbohidratii simpli, complecsi si indicele glicemic)

Acest continut in carbohidrati se reflecta printr-un termen numit indice glicemic sau index glicemic IG.

Ca sa nu se intampe acest lucru ar trebui sa evitam alimentele cu indice glicemic mare si sa le preferam pe cele cu indicele glicemic mic.

Indicele glicemic sau indexul glicemic (IG) al unui aliment defineste puterea acestuia de a creste glicemia, dupa consumul unei cantitati de 100 g de glucide din acel aliment. Acest numar are ca reper in ce masura creste glicemia dupa 100 g de glucoza sau de paine alba, aceasta cifra fiind pragul de 100% la care se raporteaza celelalte IG-uri.

Doctorul David Urwin un renumit diabetician englez a inventat o unitate de masura, care face mai usoara intelegerea acestui indice glicemic si pentru noi muritorii de rand.😊 Si-anume lingurita de zahar.

A atribuit alimentelor in functie de indicele glicemic la o anumita cantitate si numarul de lingurite de zahar pe care le contin acestea. Urmareste te rog materialul de mai jos, sub forma unui video – blog care ne-arata catie cantitati de zahar contin alimentele pe care le consumam in general.

Dar cati carbohidrati au alimentele de baza pe care le consumam zilnic?

Articolul precedentReteta De Paine Care Nu Ingrasa
Articolul următorCum Sa Fii Motivata La Dieta
[Certfied Personal Trainer Oradea] Sunt o femeie în floarea vărstei, care am trecut prin nenumărate provocări și renunțări de-a lungul vieții, în aproape toate aspectele ei. Dar de câțiva ani încoace, am decis să mă bucur cât pot de mult, de fiecare moment pe care mi-l oferă viața. Sunt o gurmandă și ultimul lucru pe care-l vreau, mai ales la această vârstă, este să renunț la micile plăceri gastronomice. Detest senzația de foame, dar totuși vreau să rămân la greutatea ideală și acum știu cum să fac asta. Și acest fapt îmi dă curajul și dorința de a vrea să ti-l dezvălui și ție!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.