Cum sa-ti imparti macronutrientii pe farfurie in dieta low-carb?

0
588

Atunci cand esti la dieta low-carb cel mai important lucru este ceea ce bagi in gura. Si ceea ce mananci de cele mai multe ori se afla pe o farfurie in fata ta. Deci, cum ar trebui sa fie impartiti in mod corect carbohidratii, proteinele si grasimile pe farfuria ta?

1/2 din farfurie ar trebui sa fie ocupata de legume cu indicele glicemic mic adica cu continut redus in amidon. Acestea ar putea fi de exemplu: spanac, ciuperci, telina, salata, castraveti, mazare, zuchini, varza, brocoli.

1/4 din farfurie ar trebui sa contina proteine, cum ar fi: pui, vita, peste, oua, branzeturi, dar si carne de porc mai slaba.

Iar sfertul ramas ar trebui sa fie ocupat de alimente putin mai bogate in amidon cum ar fi: quinoa, fasole uscata, linte.

Grasimile care pot fi folosite la gatit de exemplu ar fi: ulei de masline, unt, unt de ghea, untura de gasca, ulei de cocos.

Gustarile din fructe ar putea fi: grapefruit, mere, pepene verde, portocale, prune, kiwi, ananas, pere, cirese, visine.

Seminte: seminte de pin, de chia, de susan, de in, de dovleac, de floarea-soarelui

Nuci: nuci pecan, braziliene, nucile traditionale, migdale, fistic.

 

Articolul precedentDieta low-carb. Ce este si cum slabesti cu ea?
Articolul următorMancatul in secret. Un fenomen inca putin studiat de oamenii de stiinta!
[Certfied Personal Trainer Oradea] Sunt o femeie în floarea vărstei, care am trecut prin nenumărate provocări și renunțări de-a lungul vieții, în aproape toate aspectele ei. Dar de câțiva ani încoace, am decis să mă bucur cât pot de mult, de fiecare moment pe care mi-l oferă viața. Sunt o gurmandă și ultimul lucru pe care-l vreau, mai ales la această vârstă, este să renunț la micile plăceri gastronomice. Detest senzația de foame, dar totuși vreau să rămân la greutatea ideală și acum știu cum să fac asta. Și acest fapt îmi dă curajul și dorința de a vrea să ti-l dezvălui și ție!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.